Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Semesterbilder pt.1

 
I sommras hann jag med riktigt mycket faktiskt!
Var i paris med den bästa och hälsade på min släkt. Tittade på en massa djur på kolmorden för att inte tala om den sjukt fantastiska delfinshowen "LIFE".
Shoppade onödiga saker på ullared, hälsade på min flickväns släkt i blekinge, var på Liseberg och vann massa choklad och gick runt på Astrid Lindgrens Värld!
 
Kameran var med på nästan alla ställen så här kommer lite bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2013-08-17 @ 13:43:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback