Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Kräftis

Förra helgen var vi ute på min flickväns landställe i ute Flen. Sjukt fint med en liten sjö bredvid! Efter totalt 10 timmars fiskande med mitt sprillans nya fiskespö gav jag upp efter att ha fått EN brax...på metspö.
 
Vi valde att fiska kräftor istället. efter en natt och tre försök att fånga kräftorna så var vi hela 3 kräftor rikare, TILL AFFÄREN! (jag äter inte kräftor så för mig spelade det ingen roll)
Är det kräftskiva så är det kräftskiva! Fram med spriten och snapsvisorna. Därav dom få bilderna.....
Men kul hade vi!
 
På andra bilden hittade vi även kräftornas nemo, en liten och en stor klo (heter det klor på kräftor?)


Bilderna är tagna med Canons 24-70 2,8/f


 
 
 
2013-08-18 @ 15:24:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback