Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

"Bloggfji" är tillbaka!

Det var över 2 år sen jag skrev på den här bloggen! Mycket har hänt sen dess och på tisdag fyller jag hela 23 år! ( ja jag gillar fortfarande bullar som fan)
 
Bloggen kommer inte heta bloggfji längre, varför? jo för det låter väldigt lamt för en 23 åring.
Målsättningen är väll ingen speciell utan jag kommer skriva när jag har tagit lite bilder och när jag känner att jag vill dela med mig om någonting!
 
Vill ni titta igenom vad jag har gjort under dom två senaste åren så får ni gärna kika in på min hemsida
http://fredricjohansson.se 
Kommer även att uppdatera med massor av bilder och jobb som jag gjort på senaste!
 
 
Här är en bild från Vimmerby
 
 
 
2013-08-15 @ 17:14:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback