Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Barcelona sommaren 2009

eftersom min kamera blev snodd i barcelona så har jag inga egna bilder! dom var hur fina som helst :( men har hittat bilder min mamma tog med sin urusla kompaktkamera! Tänkte bara att ni skulle få se hur vi hade det :)

Här är en strand inne i Barcelona! Men vi bodde 20 minuter utanför i en semester ort som heter Calella.



Här är våran utsikt från taket på vårat hotell!




Här är jag och Pernilla på stranden och steeeker!



Jag och baby i jacuzzin på taket på vårat hotell! Fanns fyra stycken.



Här går jag på ett "torg" mellan den LÅÅÅNGA gågatan som gick över hela staden! Massa roliga saker!


Klockan typ 6 på morgonen på ett "pendeltåg" påväg till tågstationen! Första nattåget till paris var det äckligaste jag åkt fan, påminde om ett psykhem, plus att jag börja bråka med konduktören för att hon ville lägga pernilla och morsan i en annan hytt eftersom det var kill och tjej hytter, helt jävla sjukt!



Tåget bakom var ett jättefräsht nattåg och nu skulle vi precis gå på i paris och åka mot hamburg, världens äckligaste stad. men dom har KFC!



Här är båten som tåget åkte på mellan tyskland och danmark!


Här sitter jag på malmö central med en cigarr och firar att vi har kommit hem till sverige, brun och fin :D!!!!!


2010-01-10 @ 23:02:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Cool bakgrund btw :)

2010-01-10 @ 23:18:36
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: jm

Myyysigt

2010-01-16 @ 19:37:02
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: E M M A

underbara bilder! :)

haha, den första bilden var nästan identisk med en som jag har tagit.. lite komiskt vad världen är liten, kolla här; http://eexx.blogg.se/2010/january/fore-och-efter-redigering.html ^^

kraam! :D

2010-03-09 @ 20:14:37
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback