Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

RITNING OCH PANNKAKOR

Hallå allihopa!
Har inte hunnit skriva något idag, har varit i stan hela dagen och varit med elin och stephy och daniel en stund! Träffade även Simon,Beckie och hennes kompis Hanna snabbis!

Igår var jag ju på chillkväll med Pillis,Jessie och Daniel! trevlig kväll med guitar hero, amerikanska pannkakor och typ 6 liter cola!

Eftersom jessie är jätteduktig på att rita tänkte jag att hon skulle få lära mig, jag är ju redan inne på bild i någon form och har alltid velat kunna rita! Så hon lärde mig lite (a)
Här är resultate efter lite slit! OBS, detta är första gången jag ritar ögon seriöst :P


Sen var det ju min tur att visa mina skills i någonting! Pannkakslagning, och inte vilka pannkakor som helst utan
amerikanska pannkakor, förövrigt så JÄVLA gott!
Fick idéen att jag ville ha mat runt 12, så jag satte igång! och en kvart senare hade jag 13 perfekt gjorda, goda, halvtjocka pannkakor!

Ser det inte gott ut?





Ikväll blir det fest!
Och imorgon vill jag fota studio! så det tänker jag göra :)

2009-09-25 @ 18:23:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Beckie

Fy fan va gott :D Jag vill också smaka någon gång :>

2009-09-27 @ 22:01:31
Postat av: Sessan

Så gott det ser ut :)

Vart finner man receptet?

2009-09-29 @ 11:25:03
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback