Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Redigeringsdag

Idag har jag jobbat med bilderna på New Drive och är klart nu! Blev grymt bra! men tyvärr så får jag inte visa bilderna, dom ska användas till deras releas!

Dom enskilda bilder på alla i bandet blev klart bäst! snygg miljö och fick till redigeringen på ett snyggt sätt!
Klockan är nu 4 och jag är trött i ögonen efter 5-6 timmars redigering, ska nog äta lite ostbågar och sätta på en film!
Ska iväg och repa senare :)

Jag tänker däreimot visa en bild från plåtningen som inte kommer att användas som jag tyckte blev grymt snygg!
Här kommer den :)

Nikon D300s 18-200 f/11 1/60. En Elicnhrome blixt med Silverparaply snett från sidan!
2009-09-28 @ 16:19:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: jag vet "! hemskt :P

2009-09-28 @ 20:16:36
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback