Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Hemma!

Sådär nu är jag hemma från plåtningen. Gick grymt bra och alla blev nöjda och glada.
Just nu sitter jag och tar ut bilder som jag tänkte redigera. Kommer bli helskysst och vi hade en del spex idag :)
Såhär ser det ut i bridge just nu! 150 bilder med massa pojkar, kunde ju varit bättre haha ;)
Som det ser ut på schemat nu kommer jag ha ett alternativ klart till ikväll som jag kommer att visa här!

Tack till Sundbybergs Bowlinghall!
2009-09-27 @ 15:22:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback