Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

DET BRINNER!!!

Nästan!
Okej såhär är det!
5 brandbilar har precis åkt från mitt hus...
Senare idag kände jag att det luktade bränt i hela lägenheten och när morsan kom hem så luktade det sjukt mycket rök i trappuppgången, så jag gick ner mot källaren, och där var det röööök
Ut med hunden och katten!
Gick till framsidan där Vivo har sin ingång till affären, då kommer ett gäng med brandbilar så jag sa till stephie som jag mötte där att det nog var till mig, och det var det för vivo hade tydligen haft mer rök än vi på sin sida av källaren, Som tur är var det inget som brann men våran oljepanna har typ brunnit/puffat upp, vet inte vad men den är sönder :P Kan förklara varför det har varit så kallt så att jag och danne fick sitta inlindade i täcken igårkväll haha
Självklart fick kameran följa med på äventyr!
2009-09-30 @ 16:02:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Varje vecka har vi en tävling på olika teman. Denna vecka är temat porträtt och det skulle vara kul att ha dig med. Tävlingen hittar du här: http://fotourval.wordpress.com

2009-09-30 @ 21:38:17
URL: http://fotourval.wordpress.com/
Postat av: Sessan

Vilken tur att det inte börjat brinna.

2009-10-01 @ 19:13:47
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback