Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

DIGITALFOTO!

Självklart var det nyaste nummret av digitalfoto som kom! Favorit tidningen number one.
Jag som aldrig läser någonting har äntligen fastnat för något kul!
Kom precis ut ur dushen, har frysigt i typ 3 timmar nu så jag kände att jag behövde en riktig varmdush!

Så jävla skönt var det :)
Nu är jag fräsh igen!

Idag har varit en kul dag, iallafall för daniel! Han fick sin nya MacBook idag så vi har varit mactöntar hela dagen. känns skitbra!

Nej nu tänker jag gå och laga mat!
Fiskcrispies med spagetti
2009-10-29 @ 19:44:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh själv gillar jag inte alls Digitalfoto. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte fastnar, jag tror det är för att det är en översatt engelsk tidning. Jag gillar Kamera & Bild och Fotosidans Magasin.

2009-10-29 @ 21:44:15
URL: http://nsominorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback