Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Hallå!

Hallå alla!
Har varit upptagen hela dagen idag så har inte hunnit blogga :) Har varit inne i staden med Jessie och köpt julklappar :) Var trevligt!
jag bytte även ut min shiny pimple som gabi säger till en ring i näsan :) nu har jag två guldiga piercingar i ansiktet!
Jessie tycker att jag är en pirat :( haha
Sitter hemma hos nick i han och semirs nya lägenhet! Så jävla sweet!

Imorgon ska jag redigera The Limiteds bilder! Ni kommer antagligen få se några pics då :)
2009-12-21 @ 22:26:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jesss

du blev ett utmärkt pirat-pyre med ring i näsan !

2009-12-22 @ 00:37:21
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: fint att du citerar något jag aldrig sagt, bara bra hitta på mera så får vi se hur långt din fantasi kan gå.

2009-12-22 @ 19:02:11
URL: http://byellen.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Förresten, vad finns nu alla din perfekta bilder eftersom du ska vara så duktig? Kan inte hitta några i någon kategori alls ;S.

2009-12-22 @ 19:04:38
URL: http://byellen.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: "stora" 19 åringen bråkar med den lilla 15 åringen som den "stora" 19 åringen egentligen inte borde bry sig om. Skrattretande. Jag har aldrig sagt detta "vi fotobloggar får inte ge varandra kritik, vi måste vara så snälla och INGENting är fel".

Tror du inbillar dig, jag har inte sagt att dina bilder är fula, men det är sjukt irriterande att du inte har en fotokategori eller något så man vet vad man kan hitta dem lätt.

2009-12-22 @ 19:31:10
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback