Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

GRATIS5.SE

Måste lägga ut igen!
Alla mina läsare! Gör mig och er själva en tjänst och bli medlem på denna hemsida!
Om ni tittar inne på haidis blogg så ser ni hur många presentkort hon har fått!
jag har varit medlem i en dag! och kan snart beställa hem mitt första present kort :D!
helt perfekt!
Kom ihåg att ni får en massa poäng om ni registrerar er genom mig!

Klicka på länken för att registrera er! Det tar bara 30 sekunder :)

Gratis5.se
2009-12-20 @ 15:28:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback