Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Surviving the Charade - Låtar uppe nu!

Nu har vi äntligen fått upp våra låtar på myspace!
Gå in och lyssna och släng en kommentar här på bloggen och på myspace!
För alla som har myspace, bli vän!

2009-08-11 @ 12:45:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

tycker ni låter riktigt bra! :D typ som ett "riktigt band" (eller hur man nu ska säga ^^ ) som man kan höra på radio och sådär liksom :)

2009-08-11 @ 21:40:08
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan bero på att det är ett riktigt band, fucktard

2009-08-14 @ 04:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback