Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Kameran tillbaka!

Hello alla läsare!
Har en god nyhet ;) HAR FÅTT KAMERAN!
En sprillans ny Nikon D300s, hämtade den igår, Skulle invigt den idag, skulle fota ADEPT (www.myspace.com/theadept) och hade också fotopass till Stagedive Day out, men såklart går jag och får inlfluensan på min födelsedag och allt. Så jag ligger hemma med feber, ont i kroppen och ja, hoppas inte det är svininfluensan!

2009-08-22 @ 13:42:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Ivemo - thisistheyear

fyfan vad schysst! minus influensabiten då.. men kamerautbytet!

2009-08-22 @ 14:17:15
URL: http://thisistheyear.blogg.se/
Postat av: Lydia

Plus för kameran

minus för influensan



Krya på dig!

2009-08-22 @ 14:18:05
URL: http://singingbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att du vart sjuk.

men kolla in på min blogg och kolla på bilder från stagedive day out! :D

2009-08-23 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

Tänkte bara fråga hur du tycker att den "tysta slutaren" fungerar?

Grattis till kameran, tur i oturen liksom :)

2009-08-25 @ 21:46:12
Postat av: martin

Tänkte bara fråga hur du tycker att den "tysta slutaren" fungerar?

Grattis till kameran, tur i oturen liksom :)

2009-08-25 @ 21:46:52
Postat av: FINA - FOTOBLOGG

AVUNDSJUK!!! krya på dig!

2009-08-26 @ 17:49:50
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback