Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Efterskapa en loretta lux bild

Ni har alla gissat rätt på motljusbilderna! BRA =D

Jag fick i uppgift att efterlikna en loretta lux bild!
Jag har jobbat nu på förmiddagen att redigera lite bilder som vi har tagit!




Och är är Raw-bilden! för att se vad jag har gjort :)


2009-04-19 @ 15:20:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E- F O T O

Lite skillnad! ;D men snyggt :)

2009-04-19 @ 18:57:01
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Charl B

Åh! Bilden är jättecool. Jag gillar redigeringen. Jag hade ett tag då jag blev helt geln i att klippa och klistra i PS (A)...

Fin blogg!



Love /B

2009-04-20 @ 14:19:13
URL: http://charlb.blogg.se/
Postat av: wils

gryyymt"!

2009-06-02 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback