Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Andreas Gursky tips på uställning!

Idag var jag tomas och hans förra praktikant på en utställning som pågår ända fram till 5 maj tror jag! nämligen Andreas Gursky. Bland dom snyggaste bilderna jag har sätt!!!! han jobbar ?bara? med fullformat så kvaliten är ju helt insane. och han slog igenom när han började trycka upp sina bilder till JÄTTEJÄTTEJÄTTE stora tavlor! och några av dom visades på uställningen....alla under 18 och alla som är 18 går in gratis, så gå dit ni som är intresserade!



http://modernamuseet.se/v4/templates/template3.asp?id=4040
2009-04-22 @ 00:26:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen, f o t o

Tack för tipset, verkar intressant!

Kanske ska ta en tur till stockholm till helgen för att se utställningen!

2009-04-22 @ 11:11:42
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback