Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Dåligt med inlägg!

Det har varit jätte dåligt med inlägg från min sida! och framför allt med bilder. har verkligen inte hunnit gå ut och ta några bilder! har varit mycket med polarna på kvällarna den senaste tiden och på dagarna har jag bara sovit ;) sköööönt! sen så har jag jobbat en massa! men nu på lördag har jag ett band från göteborg inbokat som kommer upp hit för en photoshoot!
2008-10-27 @ 13:36:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback