Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Tillbaka

Hejsan igen jag behövde springa ner till min flickvän och hennes familj för vi skulle till Östermalm och hämta en teve i min flickväns mormors gamla lägenhet.
På vägen in på var det tvärstop eftersom det är någon säkerhetsgrej här i Stockholm med usa utrikesminister och iraks någonting och en massa andra länder!
men det flöt på och vi var framme ganska snabbt och vi bar ner teven och åkte hem igen. Påvägen hem var det stop igen! den här gången vid solna där vi fick stå i 20 minuter och vänta samma händelse antar jag.

Men sedan bar det iväg hem och när vi kom hem så tog jag en bild som jag tänkte göra om till en HDR bild, men eftersom jag inte hade något stativ med mig så blev det inte så jätte bra!
Men här är resultatet iallafall 



Som ni ser så är huset helt....ja men jag tog tre bilder för hand så det är svårt att hålla kameran på exakt samma ställe hela tiden!
2008-05-28 @ 21:21:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback