Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

lördag

ha precis kommit hem från flickan !
i morse kollade vi på employee of the month (vet inte hur det stavas) hade sett den förut, men den är skön som fan !

Idag är det lördag och sista kvällen att göra nånting på sen började jobbandet och skolan igen =/
har ingen aning om vad jag ska göra ikväll =(
skriver mer sen
pöss/ fji

2008-03-29 @ 13:50:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback