Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

27/3 stan

tja ! tänkte berätta lite vad som har hänt idag. mycket bilder kommer det bli !

det första som hände var att simon glömde sin fula brillor så vi fick dra och hämta dom !

image47

Sen nere vid tunnelbanan fick vi reda på att ett tåg hade spårat ur =/ så då blev det att åka buss !

image48

jävlans jobbigt ! sen kom tuben mot stan !

och lars och simon hade homosexuellt umgänge
simons brillor asså....

image49

Vi åkte till t-centralen och gick till kicks först där jag köpte en boss deo, efter det drog vi vidare till carlings där simno skulle kolla på ett par byxor ! därifrån drog lars till slagverkskomaniet för att hämta sin jefla symbal som han pajjade förra repet !

image50

Efter det drog jag in och köpte en fet rolex klocka för 97 000

image51

sen drog vi och hälsade på inne på dr jump (skateshop) och jag skulle titta till ett par skor ! men köpte inga...

image52

Sen gick vi vidare till sko uno, skummaste skoaffären i hela stockholm...
sen drog vi till weekday där jag skulle köpa jeans. tog en stört snygg bild utanför

image53

lite fin sådär ;)
kl 5 hade dan slutat jobba så då ringde jag honom så mötte vi upp norrköpings bon vid t-centralen som följde med och hämtade sina saker eftersom han åker tillbaka till norrköping ikväll för att vara med på några intervjuver och stuff, han kommer tillbaka på måndag.

image54

Efter det köpte jag wook och tog hem!

image56

Sen drog jag dan och simon hem till mig och dan hämtade sina saker och drog igen, nu sitter vi och väntar på lars.

image57

här är sakerna jag köpte idag...

image58

image59

Sådär såg dagen ut , skriver mer ikväll ;)

pöss / F
2008-03-27 @ 20:43:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback