Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Ny meny under construction

Som ni ser är min meny lite fel just nu, jag håller på att göra den lite mer stilrenare!

Ni kommer märka när den är klar!
2008-07-29 @ 20:38:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JVS

Who Wears it best? Gå in på min blogg (www.juuuvs.blogg.se) och rösta, kommentera, ge mig din åsiktvem som bär outfiten Bäst! :)

kramkram

2008-07-29 @ 20:43:51
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Postat av: LieMie

tror nog folk har överseende med det ska du se. =)

Mvh LieMie

(Besök gärna min blogg och dela med dig av dina tankar kring mitt inlägg om min kärlek.)

2008-07-29 @ 20:49:48
URL: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback