Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Prylar

Har beställt lite nya prylar!
 
Sen jag köpte min 5d Mark II med mitt 24-70 objektiv så har jag faktiskt bara använt just det objektivet. Jag känner att jag börjar tröttna lite och måste få något nytt och fräsht som jag kan leka med!
 
Eftersom jag är pissfattig och snabbt måste få ny inspiration så blir det ett
 
Canon 50mm 1,8/f
 
Beställde även hem en ny octabox (120cm) och en ny softbox (60x90)

 
 
2013-08-19 @ 14:14:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback