Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Promo pt.1

Hejsan Hoppsan!
 
Är helt slut, jobbar fett mycket nu för tiden (därav bristen på bilder här inne) och sen England (var där i en månad och spelade in en skiva med bandet) så har jag inte riktigt vant mig med att jobba så som jag gör nu! Tur att man har ett roligt jobb annars hade det ju varit förjävligt.
 
Appropå England och skivan och mitt band så ska jag hämta minneskortet som jag hade när jag plåtade och filmade där, tänkte visa er hur vi hade det och även klippa ihop våran studiodiary till något roligt. Har redan börjat och det kommer bli helt galet.
 
Detta är något annat jag jobbar med till och från. Promotionpics för band! Detta är bandet One Time Story (klicka för att komma till deras Spotifysida) och bilden är tagen inför deras EP som dom släppte för ett bra tag sen!
 
Bilden är tagen i min studio där jag sedan har klippt in en bakrund. tänkte visa steg för steg hur jag gjorde den, är det något ni vill?
 
 
Canon 5d mark II + 24-70 f/2,8, Elinchrome Ranger Rx (blixtar)
 
2013-08-28 @ 22:24:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback