Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Indian Garden

Inför min födelsedag på tisdag så var jag och min familj ute på min favoritresturang här i Stockholm! Indian Garden som ligger på Heleneborgsgatan och har klassats som Europas bästa indiska resturang. Med tankte på deras otroligt goda mat så är det nog sant.
 
Kameran var med och här kommer lite färg vs black & white bilder
 
 
 
 
 
 
 
2013-08-18 @ 22:26:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback