Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Födelsedag

Idag fyller jag 23 år! Börjar bli gammal.... snart är jag 40.
Ont i halsen har man också. Extremt kul att ligga inne och var halvsjuk på sin födelsedag.

Bilderna under är två snabba bilder från när jag och Cissi skulle hämta lite prylar hemma hos min vän Daniel. In och ut från bilen mitt från vägen.

 

Canon 5d Mark II + Canon EF 24-70 f/2,8L USM
2013-08-20 @ 13:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback