Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Bilder i Moderna Hem igen


Tänkte bara be er att hålla utkik efter Moderna Hems nya tidning( Nummer 3 ) som kommer ut i affär snart. Har gjort en plåtning på en dukning tillsammans med Amanda Eriksson(stog för dukningen).

Vill även tilläga att jag hade en trevlig kväll på Sturekompagniet på Moderna Tidskrifters releasefest av Blondinbellas nya magazin EgoBoost Magazine och självklart deras egna två tidningar Moderna Hem och Moderna Hus. Om ni vill se bilder därifrån så kan ni gå in på hennes blogg där min kära hatt är med på ett antal bilder hahaha
Kvällen gick vidare till Spybar och sedan för att blanda in lite rock så gled jag och Filip vidare till Pub Anchor

Hur som helst en trevlig kväll!

Tänkte också bjuda på två stycken bilder från
Bring me the Horizons gig här i Stockholm!


2011-02-04 @ 03:07:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Renée

Så jävla snygga bilder!

2011-02-10 @ 20:04:22
URL: http://nennebua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback