Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Final mix i studion

Hej!

Är hemma från studion nu...shit vad bra det kommer att bli. våran producent hade lagt på lite grejjer som han tyckte skulle vara där. fy fan vad bra det blev. Sen satt vi i några timmar och la dit diverse effekter.
Ni kommer bli överraskade.

Nu ska jag titta på en bra film och sova!
Har möte med Hair&Face Imorgon :)

Bild från idag!


2010-10-24 @ 23:59:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback