Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Photoshop CS5

Ojojoj vilket sjukt program. Grymma och helt sjuka förändringar och allting går mycket lättare och snabbare!
Dom som inte har det redan, skaffa!


Sen så funtar jag på att börja blogga seriöst igen. Tror inte det kommer bli en vanlig tråkig fotoblogg då utan lite blandat, vill gå min egna väg och se vart den leder.

Sen till alla er som hatar mig lika mycket som ni hatar kissie.
JA! jag hatar fotobloggar som fotar blommor, 13 åriga tjejor som utseer sig som fotografer när dom egentligen bara fotar lillebrorsan ute i trädgården och googlar upp något fint sätt att photoshopa bilden på.

Men jag vill bara att ni ska veta att jag är världens snällaste person, och ha inga slutsatser förens ni träffar mig in real life.

Jag skriver vad jag tycker det är allt, och jag ser inget fel med det.


Så vad tycker ni, ska bloggfji.se komma tillbaka?
2010-05-20 @ 11:50:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

jag tycker att dina bilder är grymma!

jag är 14 år, älskar fotografering och min största dröm är att bli fotograf i framtiden men jag har aldrig kallat mig en fotograf & de har inte du sagt heller men jag tänkte bara säga att det finns tjejer som verkligen drömmer om att bli fotografer och kallar sin blogg fotoblogg bara för dom älskar att fota och bara lägger ut bilder. jag har med läst många 11/12 åriga tjejer som kallar sig fotografer för att dom har tagit kort på en häst i trädgården tex. det var bara det jag ville säga och undrar om du tycker det är okej? men jag beundrar verkligen dina bilder och hoppas du kommer tillbaka med ditt bloggande och dina bilder!!

2010-05-20 @ 13:37:57
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte bara titta in och slänga iväg den här kommentaren. Måste säga att jag tycker att dina bilder är fina, och jag gillar din blogg. Lite tråkigt nu när du inte bloggar så ofta, men hoppas på att du kommer tillbaka! :) Anser inte att jag är en fotograf, för det är jag ju inte. Men älskar att hålla på med fotografering och skulle gärna vilja bli fotograf! :-)

2010-05-20 @ 16:54:15
URL: http://fridalautin.blogg.se/
Postat av: Carro

Klart han ska! :)

2010-05-20 @ 17:35:08
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: lis@

kom tillbaka ffs!

2010-05-21 @ 16:16:53
Postat av: Anonym

Din blogg äger hårt! Kör på!

2010-05-25 @ 14:27:20
Postat av: Anonym

självklart (:

2010-06-18 @ 10:58:40
Postat av: Maria

Tycker värkligen att lilla hamstern ska komma tillbaka ;) Hhaha

2010-07-28 @ 10:00:00
URL: http://mmariasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Håller med dig delvis om 13 åriga "fotografer" eller vad man ska säga. Jag är själv 12 år och har fotografering som en hobby, men skulle mer än gärna velat utveckla den till mer än det när jag blir äldre. Kallar absolut inte mig själv för fotograf eller att jag tar bra bilder.. men sedan finns det ju faktiskt unga hobbyfotografer som är extremt talangfulla, och även om dem inte har yrket fotograf så måste man erkänna att dem är väldigt duktiga på det dem gör. :)

2010-08-19 @ 20:09:53
Postat av: ottilia - foto

Jag tycker definitivt du ska ta upp bloggandet igen, din blogg verkar intressant och dessutom är en blogg bra marknadsföring - så vad har du att förlora på det?



Och ja, jag är också en sådan som stör mig på 13åriga flickor som kallar sig själva för fotografer och deras blogg för fotoblogg...

2010-08-23 @ 11:37:52
URL: http://lindellottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback