Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

En dag på jobbet!

Nu kanske ni tror att ni ska få se på en fotovideo! men nej :) Jag har börjat jobba smått på ett specialeffekt bolag som gör effekter till filmer,evenemang,klubbar, galor, tv och ja! allt du kan tänka dig ;)
Här är en grej vi gjorde i förrgår :D!

Hoppas jag får en anställning där!


2010-02-06 @ 18:44:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE - [FOTOBLOGG]

nice blogg :) gillar stora bilden i headern.

2010-02-10 @ 17:31:18
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Fredde du får uppdatera oftare!

2010-02-11 @ 23:09:19
URL: http://knockthehustle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en superfin alla hjärtans dag dag imorgon! :)



kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-02-13 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback