Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Sponsrad!

Long time no see!

Det är såhär att jag har blivigt sponsrad som gitarrist! Av företaget Woodo Guitars! fick med mig denna skönhet
hem igår ;)

Tycker verkligen att ni ska kolla in hans gitarrer! Han designar allt själv!

Woodoguitars.se

2010-04-15 @ 21:01:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

att hans inte ens kan få en klickbar länk är väl ändå dåligt?!



Grattis till sponsen!

2010-04-16 @ 21:49:57
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: paulina♥

vilken fin blogg du har :)

2010-04-16 @ 22:10:48
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback