Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

2010 är vårat år!

Det börjar gå bra nu för bandet jag spelar i! är skitpeppad för detta år alltså, Vi är bokade till spelningar med bland annat, Europe, Twisted Sister, Deep Purple, Adept, The Chariot, IWrestledabearonce, Motorhead och en massa andra stora band!

Vi har i sambandet med samlingsplattan som vi är med på släppt en helt ny myspace, nya bilder, ny låt och en massa nya saker ;)

Så jag tycker verkligen att ni ska gå in och supporta oss!
www.myspace.com/survivingthecharade

/ BLOGGFJI


2010-04-02 @ 17:25:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jm

Åh, vad kuuul! Lycka till med det där :D:D

2010-05-10 @ 09:27:29
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback