Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Värdelösa dagen...

Idag har varit en rätt värdelös dag, en sån där dag som man inte skulle bry sig om den inte hadde kommit!
Jag vaknade kvart i nio hemma hos pillis, åkte med henne till närakuten i jakobsberg för hon skulle röntga knät, hon har fått ont igen efter en gammal skada..plutten :(

Sen åkte jag till hennes skola där några av mina vänner går, hängde med dom i skolan inprincip hela dagen, Efter det åkte vi till viksjö på ett möte om en spelning på teatern som kommer att hållas 30 oktober. Sen åkte vi hem till danne och har suttit där tills vi fick skuts hem till mig, så nu sitter jag och danne hemma, jag ska jobba med en affisch till spelningen och redigera en bild på sötnosarna danne och jessie för dom tjatar så!
Så jag redigerade den så snäll som jag är :)



2009-09-29 @ 22:52:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: beckie

De är så jävla söta tillsammans :)

2009-09-30 @ 13:50:00
Postat av: Lollo

Snygg header du hade :)

2009-09-30 @ 14:46:25
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback