Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Fotograf Andreas Gursky

Jag måste tipa er läsare om en helt underbar fotograf, Han fotar med sin fullformats kamera och hans bilder skrivs ut och visas i jätte stora bilder, jag och tomas var och tittade på den uställningen för några månader sedan, och jag blev helt, när jag kom hem och tittade på mina egna bilder blev jag nästan lessen, haha

Ett tips är att kolla in hans bilder!



foto: Andreas Gursky
2009-09-30 @ 22:50:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Beah

Ah! jag var på hans utställning, de var awesome! Så tufft att liksom hans bilder kan vara så grymt stora OCH detaljrika

2009-10-01 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback