Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Bandbilder!

Hej alla!
idag har varit en riktig bakisdag! Brukar aldrig bli bakis men hällde i mig en jävla massa öl igår som jag verkligen inte brukar dricka. Så blev det som det blev!

Idag blev jag uppringd vid 2 och på en timme skulle jag ta med mig blixtarna och kameran och komma till danne eftersom vi måste ta nya bandbilder till överraskningen vi ska vara med på! Deadline är 1 December!

Ska kolla igenom bilderna nu ! Hörs lite senare så får ni se några smakprov också :)
CHEERS.
2009-11-29 @ 17:53:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Riktigt fina bilder :)

2009-11-29 @ 22:00:50
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback