Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Fotograf för Whis.se

Hello!

Har inte uppdaterat här på bloggen på en jäkla massa dagar! pga att jag ligger hemma och är jättesjuk :/ 
Iaf så drog jag i mig några alvedon och pallrade iväg på ett möte i jakobsberg(där min flickvän bor så det var inte så långt) med killarna som ligger bakom WHIS.SE

Just nu är whis.se ett community likt PA, facebook och aa ni fattar poängen..men eftersom det är väldigt svårt att konkurrera ut dom allra största communitysen så lanserat dom något nytt nu på fredag som kallas KLUBBPORTAL
Jag tror att dom kommer att lyckas med den ;)

Klubbportalen kommer vara en hemsida där det finns ALL information om alla klubbar/krogar och annat. Vimmelbilder, bilder på själva stället. vad allt kostar, vad det är för åldergräns, allt som du behöver veta! 

Och för några dagar sen kontaktade dom mig och frågade om jag ville börja som fotograf för dom eftersom dom nu söker ett tjugotal fotografer. låter som en skitbra ide! jag får en egen profil på hemsidan och till alla människor jag fotar ute på ställen ger jag ett visitkort så dom kan titta på själv själv. Jag kommer även att ha mina privata bilder där ! :)






2009-03-24 @ 20:14:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

wwoohoo gogo !

2009-03-24 @ 23:17:11
Postat av: nalex

omg, grattis!

2009-03-25 @ 20:27:17
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Martin Thunberg

Hur kommer man i kontakt med dem? skulle gärna fotografera lite vimmel som student/extrajobb om de behöver fotografer!



harebra :)

2009-03-26 @ 19:40:17
Postat av: Simon

Låter väldigt intressant, säg till om du får det så kollar jag in det direkt!

2009-04-08 @ 22:59:42
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback