Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

EGO DAGEN!

Har haft värsta ego dagen idag!
BARA bilder på mig själv! men vad fan! jag fotar andra så mycket så någon uppmärksamhet borde väll jag få. *attentionwhore*

Men åh andra sidan vill ni väll veta vem som ligger bakom alla söta bilder på den här FINFINA bloggen!
Säger som jag har gjort länge nu!
Måste ta tag i bloggfan haha



Haha är ni beredda för en riktigt bögig posebild!?!?


2009-06-07 @ 22:39:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: krokodiliöten

sjukt sexig!

2009-06-10 @ 23:58:53
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

ego dagar måste man få ha! :).

2009-06-13 @ 10:55:18
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: olololivia

daha, är inte det där i jakan?

2009-06-23 @ 17:01:26
URL: http://partywithachild.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback