Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Barcelona!

Hello!

Klockan 5 i morse ska jag och min flickvän åka till Barcelona och steka på ett fint hotell precis vid vattnet ;)
Självklart får både Kamera och Refläxskärm följa med!
Vilka bilder det kommer bli där nere med dom miljöerna ! 

Första gången i min blogg så lägger jag upp bilder som jag inte har tagit! 
Men jag lovar, jag kommer hem med dubbelt så snygga bilder


2009-07-20 @ 22:14:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E-F O T O

Jag är också i spanien! 50 mil från Barcelona! ;D

Jag är utanför Alicante, i en stad som heter Albir.

2009-07-22 @ 15:06:03
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Lovisa

Vad härligt det ser ut!



Måste fråga - är det svårt att lära sig fotta o lära sig alla olika delar på en sån avancerad kamera?

2009-07-28 @ 21:03:03
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback