Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

hahaha skönaste !

lars blev påhoppad när vi skulle käka pizza :/
han fick en fet roumblekick i nyllet sen stod snubben och matade slag på han

image44'

lars ställde sig upp och och fick så jävla moshdamp.

Såhär här såg den andra killen ut ! =S

image46

2008-03-26 @ 23:22:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet att du har använt photoshop.......

2008-03-26 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback