Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

FILMER

Hej alla.
jag har precis sett en av dom bästa filmerna jag har sett...

PARANOID PARK
för er som gillar lite konstiga filmer

image60



här har ni en trailer !
det är mycket skateboard men det är inte det som är "huvudämnet" i filmen





Sen vill jag tipsa om en annan film, också en av dom bästa filmer jag har sett !

CHAPTER 27

Den handlar om hur john lennon blev mördard, hur ett av hans största fan plötsligt byter åsikter

Man får följa john lennons mördares genom hans liv och tankar dom 3 dagarna john lennon blev mördad

en av mina favorit skådis/artist jared leto från 30 second to mars och har även spelat med i filmen "fight club"




image61
2008-03-29 @ 18:11:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: skitgott:D

2008-03-29 @ 18:35:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback