Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Sparkle of fade

ett litet musiktips är aldrig fel !
Våran förra gitarrist i vårat band som vi inte ens visste kunde sjunga har startat ett sido projekt , och vi är häpnade !

Bra gjort som fan simon !!! vi kommer alltid att älska dig <3

Här är hans myspace in och lyssna fort som fan på låten !! HÄRHÄRHÄR

image154
2008-04-28 @ 19:31:27 Permalink


Kommentarer
Postat av: Simon

Seriöst, sjukt stort tack!
Jag vart så jävla glad när du ringde och berättade om låten! trode aldrig att du skulle gilla den! Så sjukt glad är man, fick bra responce på bdb också, haha ^^

och jag älskar er också faktsikt

2008-04-28 @ 20:30:21
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback