Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Grillkväll

Hello!
 
Igår hade vi en liten grillkväll (utan korv, efterblivet jag vet) för att fira mig och min polare danne som också fyllde år nu i Augusti! Sjukt trevligt med en stor och mysig eld hela kvällen! 
Alkoholen flödade och vi fick sällskap av en 40 årig kräftfiskare med ölmage, som jag förövrigt fick en leopardfilt av i "födelsedagspresent" 
 
Här kommer en bild på brasan tagen med min Galaxy S4 (rätt bra kamera på s4an tycker jag)
 

Nu ska vi iväg för att äta middag hos flickans föräldrar, tar med mig kameran så det blir säkert några bilder framåt kvällen!
 
Puss och hej Leverpastej.
2013-08-24 @ 16:24:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback