Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Gå med i min facebook fangroup!

Mohaha startade en fangrupp till mig själv ;) redan 114 medlemmar! Gå med i den och stöd mig, skulle betyda skitmycket för mig :)

Jag vet att det är tomt här inne på bloggen! men ska faktiskt redigera några bilder nu från dagarna i skidbacken!
Jag har satt min 180 och 360 nu! Efter det fick jag för mycket självförtroende och tänkte hoppa på det största hoppet, haha jag landade rygg/sidan och slog i huvudet, "knäckte" lillfingret och haltar som fan!
Till råga på det så fick jag morsans förkylning, så nu springer jag runt med feber :(

Här har ni en länk till sidan!


2010-01-24 @ 17:08:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Neha

oj 360 var inte dåligt=)

2010-01-24 @ 20:52:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Carro

Lagt ner bloggandet?

2010-02-02 @ 16:30:31
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback