Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Godmorgon!

Godmorgon alla läsare!
Äntligen tillbaka till bloggen! Har saknat att skriva av mig! Idag blir det inga nya bilder heller, ska hyra ut min kamera till några polare och deras musikvideo, så kommer inte ha tillgång till kameran på hela dagen!

Men det ska bli lite fotograftips, lite gamla bilder! och en massa roligt skit från min hjärna! 
Vad har ni gjort på lovet hittills då !?


2009-10-31 @ 14:17:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback