Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Marcus Price

Godmorgon!
 
Kul att så många har hittat hit helt plötsligt! Vad som hände vet jag inte riktigt...
 
För 1-2 år sedan var jag aktiv med att hjälpa min kompis och entrepenören Artan Mansouri med sin nya klädkollektion.
 
Vi åkte runt hela Stockholm och pratade med en massa Stockholmsprofiler då temat på tröjan var ju sthlm. Vi gjorde till och med en liten dokumentär om Stockholm, VInsten gick till välgörenhet och Stockholms uteliggare Den kan ses här under! Den är uppe över 100 000 views! 
 
 
Vi åkte även runt och träffade en del kända människor för att få marknadsföra vårat projekt!
 
Här under ser ni Marcus Price och Mange Schmidt
 
 
2013-09-07 @ 11:12:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback