Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Hemma!

Nu är jag hemma igen. Har varit och bytt batteriet och även köpt 2gb raminne till den bärbara! Nu är den lite snabbare :D
Håller på att installera om hela till det nya operativsystemet Leopard Snow!
Ska bli kul att testa det!

Daniel och också köpt en Macbook nu, så nu är vi mac töntarna! :D

Skriver senare! Tänkte fota lite!
Sorry för en dålig uppdatering idag! :/
2009-10-29 @ 16:01:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med en mac :)

2009-10-29 @ 18:04:59
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback