Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Surviving the Charade

Sådär fick den blir istället, hade en annan bild uppe för några minuter sen :)
Har precis suttit och redigerat klart våran bild som ska vara med på en sak! Vi går ut med allt snart :)
Inte så jätte nöjd med den, ljuset vart inte rätt från början, men svårt att vara modell OCH fotograf samtidigt så aa :(
2009-11-30 @ 18:19:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida Martinsson

jag tycker i alla fall att alla modellerna är snygga ;)

2009-11-30 @ 19:38:01
URL: http://filedutt.blogg.se/
Postat av: EMMA

SV: Inge synd om dig inte :( Fast jag lyckades skrapa ihop lite nudlar med räkor och sen chirrar (y)



snygga grabbar btw hahah :)

2009-11-30 @ 20:23:37
URL: http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Therese

Hejsan. Jag tycker att bilden är jätte fin. Du är bra på att fota. :)

Och i ditt senaste inlägg... Även om det du sa verkar "kaxigt" som du sa, så har du fan rätt. Jag själv gör som du, fotar för min skull, för att jag vill. Inte till bloggen, utan för att JAG vill!

Jag är dock inte lika bra med att ha massa prylar till kameran och så än men... ^^



Ha det bra och fortsätt fota! :D

2009-12-01 @ 09:33:48
URL: http://youcantreachme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad äre för jacka du har? :)

2009-12-09 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback