Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Boo Trädgård

Jag har fått en uppgift av fotografen tomas som jag går som lärling hos att göra ett "repotage" eller att dokumentera om Boo Trädgård!

Jag är lång ifrån klar men tänkte bara visa 2 stycken bilder därifrån...

Ni kommer antagligen få se resultatet när jag är klar :)



2009-05-17 @ 14:38:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hea

Ser fram emot fler bilder frå Boo trädgård nu :)

2009-05-20 @ 07:37:19
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback