Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Redigering i photoshop! Skatan och Björnen

ORGINAL



REDIGERAD




TIPS:
Saker som jag har lärt mig under tiden jag har fotat är att man verkligen ska titta sig in i bilden! vad ska tas bort? vad kanske ska tillägas? störande objekt! I detta fall var det den jätte fula grenen som förstörde bilden helt! Den tog jag bort och se hur mycket bättre bilden blev i sig ?
2009-06-15 @ 18:18:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: I D A

Najs najs! :D

2009-06-15 @ 21:03:23
URL: http://dervi.blogg.se/
Postat av: I D A

Najs najs! :D

2009-06-15 @ 21:03:31
URL: http://dervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback