Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Sprid vidare min blogg!

Hej alla!

Ligger här i sängen med min trasiga mac och min flickvän och har precis haft harry potter maraton, så sjukt bra filmer eller hur?

På fredag ska vi gå och se Harry Potter och Halvblodsprinsen ska bli sjukt kul!

Jag tänkte bara på att alla som tittar in min blogg och prenumenerar på den via bloglovin, snälla sprid vidare ryktet! Vill få ut mina bilder på ett så bra sätt som möjligt, men det går segt nu! Därför behöver jag eran hjälp!

Om ni vill hjälpa mig så är ni sjukt snälla!

Puss på er

/ BLOGGFJI
2009-07-13 @ 22:50:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E- F O T O

Hur många unika besökare i veckan har du? :)

2009-07-14 @ 17:06:26
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback