Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Glömde berätta

Har glömt att berätta en jätterolig sak...

Först så tyckte Joakim Strömholm (svensk känd fotograf) att mina bilder var jättebra! lite små detaljer att jobba på. Men i helhet var dom bra!

Sen så har jag ju börjar som lärling/praktikant hos Tomas Giden, Tomas Giden är en svensk studiofotograf och fotograf i allmänhet 

www.tomasgiden.se 



bild tagen från tomasgiden.se
2009-01-27 @ 00:46:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: SebbeSula

Grymt! Schysst utgångsläge :) Att praktisera hos duktiga fotografer. Önskar jag hade tid och möjlighet att göra detsamma.

2009-01-27 @ 07:19:46
URL: http://www.sebbesula.se
Postat av: martin

Grattis! hoppas det ger något, alltid en bra utgångspunkt att praktisera.

2009-01-31 @ 15:42:27
Postat av: Abbe

tja började läsa på din blogg (riktigt grymma bilder)

verkar kul med att vara lärling hos olika personer, för jag har mkt tid över fick verkligen inspiration av dig för att söka lärlings jobb :)

2009-02-02 @ 13:50:58
Postat av: Abbe

Tja jag började läsa din blogg nyss (riktigt grymma bilder)

Jag blev verkligen inspirerad av dig att söka lärlingsjobb och praktikplats, jag har hoppat av skolan och pluggar nu in lite ämnen på distans och har mkt tid över ska verkligen börja praktisera på intresannta platser :)



2009-02-02 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback