Namn: Fredric Johansson
Bor: Stockholm
Sysselsättning: Fotograf,musiker. Säljare på Teknikmagasinet

I min blogg så skriver jag om mitt liv där jag hinner med både det ena och det andra. Jag har mitt egna företag som fotograf, spelar i bandet Surviving the charade och jobbar på Teknikmagasinet i Stockholm

Bilder från frankrike i sommras

Eftersom bloggen var nystartad i sommras och nästan inga läste min blogg så har ni ju inte sätt mina semesterbilder från frankrike i sommar, jag och min familj och victoria åkte ner till mina kusiner som bor utanför paris! det blev ett antal timmar i paris kan jag säga. Första dagen var vi inne i paris i 14 timmar! vi sov gott sen.
Här kommer lite bilder









Bilderna är tagna med min förra d40x...

2008-10-17 @ 09:09:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: alexandra

fina bilder du tar :D Ler

2008-10-18 @ 21:00:17
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: emma

Wow, helt underbara bilder!

2008-10-30 @ 17:48:37
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback